Novice

Udeležence programa Mladost na burji smo ob Slovenskem kulturnem prazniku povabili k izvajanju raznolikih, kulturno obarvanih aktivnosti. Sodelovali so številni udeleženci iz ajdovskih osnovnih šol in podružnic.

Sodelavka Inštituta za mladinsko politiko Antonella D’Amico je izbrane prispevke oblikovala v kratek film: https://www.facebook.com/mladostnaburji/videos/323689982377531

Sodelovali so:

Osnovna šola Danila Lokarja in podružnična šola Lokavec:

2.a razred, mentorica TINA ŠUŠMELJ

2.b razred,  mentorica MAJA BITEŽNIK

2.c razred, mentorica TATJANA LESKOVEC SEVER

2. razred, mentorica DAŠA ČERNIGOJ

ANDREJA BONE, 7. a razred OŠ Danila Lokarja

SAŠA POPOVIČ, 7. c razred OŠ Danila Lokarja

VITA ŠTRUKELJ, 7. razred OŠ Dobravlje

AMBROŽ ŠTRUKELJ, 5. razred OŠ Dobravlje

Waldorfska šola Primorska, 4. razred, mentorica Ksenija Francetič

OSNOVNA ŠOLA ŠTURJE – ČE BI KORONA DOLETELA FRANCETA PREŠERNA, KAJ BI ON STORIL ZA ZDRAVJE?

So se vprašali petošolci in njihova mentorica/učiteljica ga. Metka Batagelj iz Osnovne šole Šturje.

Učenci so razmišljali, kako bi se gospod Prešeren znašel v današnjem “korona času” in katero gibalno aktivnost bi si izbral. Pri likovni umetnosti upodobili tipičen Prešernov lik med izvajanjem njegove najljubše športne dejavnosti. Nastali so čudoviti, navihani in predvsem pozitivni izdelki, ki so nas pošteno nasmejali. V istem dnevu so imeli učenci potem tudi športno nalogo in sicer, da so sami izvajali športno dejavnost, pri kateri so upodobili gospoda Prešerna.

France Prešeren bi igral golf…

           

Filip                                                         Lovrenc                                                                                                       Lana

Hodil bi v hribe in na sprehode…

         

Anamarija                                                          Lara                                                                        Metka                                                               Tim

Kolesaril in igral košarko…

      

Maša                                                  Lan                                                                                              Tine

In, če bi na gibanje pozabil….

Tobija

OSNOVNA ŠOLA DOBRAVLJE, PŠ VIPAVSKI KRIŽ, 4. razred, mentorica / učiteljica Mojca Paljk

 

OSNOVNA ŠOLA ŠTURJE OB KULTURNEM PRAZNIKU (mentorica/učiteljica Klavdija Jerončič)

Kulturni praznik so v 2.a na OŠ Šturje obeležili kar« z mesecem kulture«.

Prva stvar, ki so jo otroci sami povezali s kulturo, je bila knjiga. Prav zato smo odprli razredni forum o najljubših knjigah. Otroci so vanj pisali naslove knjig, ki jih priporočajo sošolcem za branje.

Pred praznikom se je vsak dan v spletni učilnici razreda za dobro jutro predvajal PRAVLJIČNI KANAL. Ker otroci najmanj poznajo ljudske pravljice, so preko posnetka branja svojim sošolcem brali vsak eno pravljico, izbrano iz knjig Babica pripoveduje in Mamka Bršljanka.

Preko PP predstavitve so spoznavali delo oziroma poklic šolske knjižničarke, ki jim je za konec deklamirala pesmico o muci, delo pesnice Bine Štampe Žmavc. Tudi otroci so bili pesniki za en dan. Preizkusili so se v kovanju rim in nakovali svoje pesmice o mucah, debelih in belih, zabavnih in lenih,…

Spoznavali so tudi znanega ajdovskega umetnika Vena Pilona in poskusili naslikati tihožitje s kruhom na svoj način.

            

Mesec kulture so zaključili prav na praznični dan. Na Pravljičnem kanalu so prisluhnili še zadnjim sošolcem pri branju hudomušnih pesmic iz zbirk ENCI BENCI NA KAMENCI ter se nasmejali ob uglasbeni pesmi Gospod in gospa glasbene skupine Katalena.

OSNOVNA ŠOLA DOBRAVLJE, PODRUŽNIČNA ŠOLA VRTOVIN – MENTORICI Polona Žorž in Tanja Maver Jamšek

V okviru kulturnega dne so učenci 3. in 4. r na PŠ Vrtovin ustvarili naslednje prispevke: https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=m2aoS6lLNTVrMIjJVfy2p3Ur

Skozi raznolike aktivnosti, ki vključujejo kulturne prvine, udeleženci programa Mladost na burji krepijo sposobnosti opazovanja, interpretacije in ustvarjanja. Razvijajo svojo domišljijo, vrednote, sposobnost kritične presoje in samostojnost. Poznavanje kulture in aktivno umetniško izražanje nas oblikuje v odprte osebnosti, svobodnega razmišljanja in delovanja. Tako kot program Mladost na burji tudi kultura oblikuje naš pogled na svet.